čtvrtek 10. března 2011

Google Chrome má rozšíření pro šachy

Již delší dobu používám jako prohlížeč webu Google Chrome. Zkoušel jsem dříve už všechny možné prohlížeč, od Netscape, IE, Mozilla Firefox, Opera až jsem skončil u Chrome. Připadlo mi to stylové, když už využívám Blogspot.com. Občas jsem narazil na některé stránky a tak jsem na chvilku přešel k IE 8.

Nedávná novinka na Chrome se mi opravdu zalíbila. Je to rozšíření pro prohlížeč, kterým můžete snadno a rychle prohlížet partie přímo v okně browseru. Dočetl jsem se o tom na stránce Emila Vlasáka z 13.2.2011.
Hned jsem to nainstaloval a funguje to bezvadně.

Pokud máte nějaký odkaz na soubor .pgn, tak stačí na něj kliknout pravým tlačítkem a vyvolat Viewer a zobrazí se vám pohyblivá šachovnice s notací.
Nebo pokud vám stránka zobrazuje zápis partie v PGN notaci, stačí tu partii vybrat myší, pravým tlačítkem zvolit v menu viewer a zobrazí se vám okno s dynamickou partií.


Neumí to ještě prohlížet varianty, ale i tak je to dobrý.

Žádné komentáře:

Okomentovat